tisdag 13 maj 2014

It's all about Miramare

Hej på er!

Ville bara säga att vi har det underbart! Jag trodde att det skulle vara kyligt som fan men ICKE! Idag har vi haft 26 grader i skuggan = jävligt varmt!

Efter frukosten så gick jag och min kära bror till gymmet (som vanligt) bara för att det är semester så slutar man fan inte att träna! Det har funkar bra för både mig, Simon, mamma och pappa. Det är enbart Johan som tycker man ska ta det lugnt!

Efter träningen så stod det poolhäng på schemat! Det är jobbigt nu den andra dagen då man är lite bränd sedan igår! Jag trodde inte solen skulle vara så stark så jag körde på en dark tanning oil med enbart 4 som skydd (smart tjej) så idag har jag kört på 15!

Vd 12 tiden så var vi på vattengympa (mycket trevligt) i en svinkall pool och nu om en timma ska jag, Simon och mamma på crossfit! Ska bli skitkul!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar