måndag 5 maj 2014

It's all about Acai Bowl

Hej på er!

Long time no write?! Inte en aning vad jag precis skrev. Idag har jag kört ett stenhårt benpass med Emma, fyfan hon dödade mina ben. Normalt sett är jag van vid att vara den som döda MEN inte idag. Efter det städade jag lite på gymmet och väntade in mina kunder! Men vid 18.30 var det jävla dags för mig att bestämma. Körde ett kalasbra HIIT pass med min ena kund som innehöll en hel del hopprep. Men oj vad bra det var! Nu har jag precis tryckt i mig något som skulle vara en Acai skål, helt utan acai då jag glömde att köpa acai pulver...och blåbär..pucko!

Så det blev

1 frusen banan
1 dl lätt vanilj yoghurt
1 näve hallon
Allt det mixar man tillsammans
1 Kiwi
1 ½ msk kokos
1 ½ msk granola

SÅ JÄVLA BRA!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar