torsdag 24 april 2014

It's all about success

Hej på er!

Bra dag idag, många kunder och roliga kunder! Men jag är mest glad över att jag hann äta mellan kunderna idag! Ja det må låta konstig men jag hinner fan inte alltid, sjukt intensivt! Ofta är mina dagar kaos och jag försöker verkligen att planera upp hur jag ska käka, träna, när kunderna kommer och skriva scheman. Så aa om ni vill byta en vecka med mig så skulle det vara najs!

Idag körde jag och Emma ett magiskt benpass som vi även gjorde i tisdags.

4x10 Djupa squats med skivstång
3x10 Split Squats vardera ben
3x20 Walking lunges
3x10 Jump squats med vikter
3x15 Raka marklyft
3x15 Sumo squats med vikt
3x10 Leg press
3x10 Glute bridges
3x10 Fire hydrants EL 

Testa detta passet om ni vill ha träningsvärk! Så jävla bra.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar