fredag 16 maj 2014

It's all about the bootaay

Hej på er!

Hoppas att ni har det lika härligt som jag har det! Som ni alla vet så befinner jag mig på Ixia som ligger på Rhodos. Vädret är en aning kallt, fick höra av lokalbefolkningen att det är kyligare än vanligt så här års. Skulle väl kunna uttrycka mig om att det är lite trisst. Dagarna är varma och härliga men kvällarna är ungefär som i Sverige.

Idag har vi solat, badat och kört ett grymt benpass på gymmet.

3x15 Reverse lunges på Smith Machine
3x15 Hyperextentions med 10 kg platta
3x15 Deadlift
3x15 Squats
3x15 Hamstring curls på pilatesboll
1x15 Bowling lunges med TRX band

Efter detta körde jag även ett 10 minuters magpass som också var helt i min smak!





Min underbara utsikt som jag har när jag strosar runt 

P.s Jag är helt galet glad i Retrica appen som jag laddade ner! UNTZ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar