måndag 3 mars 2014

It's all about new workouts

Hej!

Jag är en person som älskar att träna efter nya scheman! Det liksom kryper i kroppen på en när man ska skriva ihop något nytt. Oftast då jag får panik över att jag inte får med alla olika sorters övningar du kan göra. Och ifall någon annan känner som jag så tänkte jag nu varje dag lägga ut olika sorters träningspass. Det är i A4 format ifall ni vill spara ner dem och kanske skriva ut dem! Med tanke på att det redan hunnit bli tisdag så får ni två scheman idag!

Jag måste nog skryta lite om att det roligaste med att skriva scheman till kunder och mig själv är att jag älskar att pilla i Photoshop och jag tycker att slutresultaten ofta blir väldigt snygg och inspirerande. Idag får ni två stycken olika scheman. Nr 1 är axlar och ben, nr 2 är Rygg och biceps. Hoppas ni gillar det jag satt ihop! Ni får gärna skicka en kommentar eller något annat kul om ni använder dem!



//English
Hello!

I am a person who loves to train to new schedules! I kind of getting the creeps when im of  to write up something new. Usually, I get panicked that I did not get all different kinds of exercises you can do. And just in case anyone else feel like me so I thought now every day put out different types of workouts. It is in A4 format if you want to save them and maybe print them! Given that it already has become Tuesday so you get two schedules today!
I think I should brag a little about the most fun to write schedules to clients and myself is that I love to fiddle in Photoshop and I think the end results are often very stylish and inspiring. 
Today you get two different schedules. 
No one's shoulders and legs 
No. 2 is Back and biceps. 
Hope you like the scheduals I put together! Feel free to send a comment or something else fun if you use them!

Xo Pauliana


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar