fredag 28 februari 2014

It's all about how i workout

Människor är ofta intresserade av hur jag lägger upp mina träningspass och hur jag tränar. Här nedanför har ni hur mina veckodagar ser ut. Såhär tränar jag under ca 12 veckor sedan byter jag till mer tyngre träning vilket betyder mer styrketräning och mindre kondition. Under bulk perioden så kör jag enbart kondition ca en dag i veckan.

Måndag - Mage och rygg
Tisdag - Cardio, HIIT, Crossfit eller Boot Camp
Onsdag - Ben och rumpa
Torsdag - Axlar och bröst och Body Combat
Fredag - Yoga och Cardio
Lördag - Armar, rygg och mage
Söndag - Cardio, HIIT, Crossfit eller Boot Camp

Mer om hur mina pass är uppbyggda kommer i ett annat inlägg!





//English
People are often interested in how I build my workouts and how I workout. Below you have how my weekdays looks. Here's how I train for about 12 weeks and after that I change to more heavier exercise which means more weight training and less cardio. During bulk periods I only do cardio about one day a week.

Monday - abdominals and back
Tuesday - Cardio, HIIT, Crossfit and Boot Camp
Wednesday - Legs and Butt
Thursday - Shoulders and chest and Bodycombat
Friday - Yoga and Cardio
Saturday - Arms, back and stomach
Sunday - Cardio, HIIT, Crossfit and Boot Camp

Xo Paulina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar