torsdag 27 februari 2014

It's all about 22

Okej, ville mest säga att jag fyller år imorgon! Vet inte riktigt mer vad det roliga var med det. Jag blir 22 ifall någon ville veta. Känner mig som sagt ett år äldre.

Dagen började vid kvart i åtta som vanligt, jag gick upp- dötrött precis som igår. Gick och la mig en runda igen vid 11 tiden och vaknar naturligtvis vid 13. Bra jobbat. Drog ner till gymmet och körde ett träningspass med banden, gillar de där gummibanden alltså. Efter det var det snabbt in på Willys för att köpa en sallad och den nya Hälsa & fitness tidningen. Hem och käka och sedan ner till gymmet igen. Körd ett skitbra Body Combat pass med Leo där jag även hade fått önska till mig två stycken låtar och det blev skitbra! Är hemma nu och har legat i badet i cirkus 1 timma och känner inte för att göra något alls!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar