onsdag 5 mars 2014

It's all about FU

Lyckorus! Det är det jag känner just nu. Får det ibland på morgonen när man direkt kommit hem från jobbet. Blir glad för små saker. Blir glad över att jag ska dela med mig av mitt nya träningsschema till er. jag lovar eran rumpa kommer dö! Jag är glad över att jag är ledig från  mitt andra jobb idag, vilket betyder att jag enbart har HIIT träning här hemma vid klockan 17 typ och sedan så ska jag tvätta Sådant kvinnor gör!




Vi kan göra en update.
Jag vaknade runt halv 3 och kände mig ganska pigg, inte alls som igår då jag höll på att dö av precis allt. Emma ringde och kom bort en runda. det blev en del prat och kaffe. Efter att Emma hade cyklat hem så fick jag ett trötthetsanfall men höll mig vaken. Var fullt inställd på att köra Insanity fast and furious som är på 20 minuter. MEN vid detta tillfälle så ska allt som heter elektronik sluta att fungera. Så efter 5-10 minuter börjar jag få panik och känner hur irritationen växer inom mig. Tillslut smäller jag ihop allt och kastar på mig löparjackan. Då får jag inte min bluetooth att fungera vilket gör att jag kastar den i diskhon tillsammans med mobilen som jag desperat försöker att bryta av på mitten. Springer in och hämtar mina hörlurar, kopplar i dem i mobilen och kastar mig ut från lägenheten. Väl ute så ska jag försöka få i mobilen i hållaren den man har på armen. Detta slutar med massa krångel och att mobilen åker i gatan. När jag väl fått i den så inleder jag ett löppass från helvetet. efter 25 minuter nästan konstant löpning på hög fart var jag tvungen till att stanna för att inte utveckla astma..typ. det var ett sådant pass då man andas högt och nästan börjar gråta springandes för att du är så förbannad. Väl hemma körde jag lite magövningar och sedan fick det vara nog!
Är dock fortfarande irriterad och behöver tvätta, laga mat och massa annan skit.

HEJDÅ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar