måndag 17 februari 2014

It's alll about HIIT

Så jag älskar HIIT träning, för den som vill veta. Vaknade idag runt klockan 7 och kände att jag kan lika gärna gå upp, även om jag bara hade sovit i 4 timmar. Så det tog nog enbart 5 minuter sedan var jag nere på gymmet. Hade ett bra pass och kände mig nöjd när jag gick där ifrån vid 8 tiden. Efter det gick jag och handlade och nu sitter jag här!

Har käkat lite och ska strax bada av mig och kolla på 3096 Days. Har ett till träningspass som väntar framåt kvällen och då blir det fokus mage och rumpa!

From Thailand last year


//English
So I love HIIT training, for those who want to know. Woke up today around 7 am and felt that I might as well go up, even if I had only slept for 4 hours. So it probably took only five minutes then I was down at the gym. Had a good session and felt satisfied when I walked away at 8. After that, I went shopping and here I am!

Have eaten a little and will soon bathe and check out the 3096 Days. Have one workout thats waiting for me in the evening, and then there will be a focus on stomach and butt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar