måndag 17 februari 2014

It's all about Polar heart monitor

Hej på er! Igen

Kom nyss hem efter att ha varit på äventyr, om man nu tycker att köra hem till sina föräldrar och sedan upp till Intersport för att reklamera en vara är äventyr så kör hårt! Var uppe och lämnade in min Polar heart rate monitor som jag köpte 2012, har varit väldigt nöjd med den tills för en 8 månader sedan då den slutade att funka trotts nya batterier, har någon annan varit med om detta?

Sedan tänkte jag tipsa om en riktigt bra träningssida för oss brudar, den finns även till killar. Fitness RX jag älskar alla deras print and go scheman som finns på sidan! Använder mig väldigt ofta av deras scheman och det kan ni med göra! Idag har min träning sett ut som såhär.
Började dagen med ett High intesity pass som gick mycket bra! Nu ska jag ner igen för att jobba men hinner klämma in ett mag/rump pass och då har jag valt att gå efter dessa



I don't do the ab workout in this one.

This is the ab workout. I love doing it on the swiss ball!

//English
Hello there! Again 
Just got home after being on an adventure, if one likes to think that a trip  home to his parents and then up to Intersport to complain about a product is an adventure so go for it! Was up and submitted my Polar heart rate monitor that I bought in 2012, has been very pleased with it untill eight months ago when it stopped working, has anyone else experienced this? 

Then I thought I suggest a really good workout page for us chics, it is also to guys. Fitness RX I love all of their print-and-go's they offer on the site! I often use their schedules and you can to do! Today, my workout looked like like this. 
Started the day with a high intesity workouts which went very well! Now I'm back down to the gym to work but have time to squeeze in a abs / butt workout and then I decided to go after these

Xo Paulina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar