måndag 17 februari 2014

It's all about the booty

Hej på er!

Idag känner jag mig väldigt flitig med skrivandet vänta ni bara, det försvinner. Är nyss hemkommen ifrån gymmet där jag lyckades köra båda de passen som jag förväntat mig att göra. Nöjd tjej, men fick lite ont i knät. Brukar aldrig ha problem med mina knän men lyfte nog lite för tung idag vilket resulterade i en liten skada.

Just nu sitter jag och käkar bananpannkakor dödligt gott. Ska precis sätta på en film som heter Nothing left to fear vi får väl se vad den har att bjuda på.



//English
Hello there! 

Today I feel very diligent with writing but just you wait, it will disappear. Just returned from the gym where I managed to do both of the workouts that I expected me to do. Happy girl, but got a little pain in my knee. I usually never have problems with my knees but Iprobably lifted a bit too heavy today which resulted in a small injury. 

Right now I eat banana pancakes deadly good. 'll Just put on a movie called Nothing left to fear we'll see what it has to offer.

Xo Paulina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar