fredag 14 februari 2014

It's all about Apartment 1303

Okej jag har nu kollat på en av de sämsta filmerna någonsin- Apartment 1303. Fyfan den var så illa att jag dog lite inombords. Däremot Rebecca De Mornay som spelar mamman är riktigt jävla bra. idag är det lördag och jag ska upp och jobba om sex och en halv timme, vad kul Paulina. Sedan ikväll så ska jag och min sambo bort till ett par goda vänner och umgås.

Sedan så peppar jag satan till den 1 mars då ska vi både fira min och min broders födelsedag samt hem till Ka och Mathilda för 90-tals fest. Ska bli så jävla grymt! Jag har bestämt mig för att gå som Peggy Bundy i våra värsta år.




//English
Okay I have now been watching one of the worst movies ever-Apartment 1303. Damn it was so bad that I died a little inside. BUT, Rebecca De Mornay who plays the mother is really fucking good. Today is Saturday and I gotta go to work about six and a half hours, good work Paulina. Later in the evening, my partner and I home to a few good friends and hang out.

And im so psyched to March 1, then we will both celebrate my and my brother's birthday, and home to the Ka and Mathilda for 90's party. It will be so fucking awesome! I've decided to go as Peggy Bundy from Married with children! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar