onsdag 2 april 2014

It's all about Lilo and Stitch

Japp ni läste rätt! Jag tog fram min barndom och kollade på Lilo och Stitch, den är från 2002! Vafan hände?
Detta gjorde även att jag började kolla på Lilo och Stitch serien som gick på Disney Channel bra jobbat! 
Annars så har jag haft besök av fina Gabriella! Det serverades kaffe och muffins tillsammans med skitprat. Sedan så har jag tränat med Pemmis! Cardio för hela slanten, fan vad vi cyklade! Imorgon ska jag på kur i Jönköping, ska bli hur trevligt som helst!

Fred ut!


//English
Yep, you read that right! I took out my childhood and watched Lilo and Stitch, it's from 2002! What the hell happened? 
This also meant that I started to watch the Lilo and Stitch series that ran on Disney Channel well done! 
Otherwise, I have been visited by my lovely Gabriella! It was served coffee and muffins along with bullshit. Since then I have been training with Pemmis! Cardio for every penny, damn, did we ride that bike?! Tomorrow I'm going on a education course in Jönköping! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar