tisdag 25 mars 2014

It's alla about Ben and Jerry's greek

Så jag antar att det inte är allt för många där ute som skulle säga nej till Ben and Jerry glass eller? Jag älskar nästan all glass men vill inte påstå att jag äter det speciellt ofta. Är det något jag verkligen tycker om så är den frozen yogurt så att Ben and Jerry lanserade tre nya smaker Greek style gjorde mig överlycklig!

Den nya greeek style frozen yogurt innehåller 30% mindre kalorier och upp till 50% mindre fett än deras andra produkter.

Jag köpte och testade Vanilla honey caramel och till en början var jag lite orolig över att de inte alls skulle smaka bra. Men oj så fel jag hade! Jag älskade den och skulle enkelt kunna äta upp hela paketen på mindre än 1 timma! Tänkte jag skulle gå ner och köpa resterande två smaker och även testa de!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar