tisdag 25 mars 2014

It's all about Jillian Michaels Killer abs

Okej, så nu innan jag ska dra till gymmet för att jobba så var jag tvungen att testa en ny tränings dvd jag hade som är ifrån Jillian Michales, kan säga redan från början att jag absolut inte är ett "big fan" av hennes träningar och denna dvd var inte något undantag.

Jag hade hoppats på att träningen skulle ge mer magträning men det var mycket mer kondition än ja hade väntat mig. Misstolka mig inte, man behöver absolut konditionsträning och bra mat ifall man vill få fram sina magmuskler men ibland är det kul att köra mage/core rakt av. Så det var tyvärr 30 minuter av besvikelse. Jag kände det inte i magen en ända gång men svettades däremot. Visst läser man på dvd så står det att det är mycket kondition men jag är besviken på valet av övningar, man kunde gjort den mer effektiv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar