måndag 14 april 2014

It´s all about I love my work

Hej på er!

Idag så tog jag sovmorgon, vilket betyder att jag sov till ungefär 16.30 (jag jobbar natt). Kan säga att vid 16.45 satt jag i bilen på väg ner till gymmet då jag börjar jobba 17.00. Idag hade jag mina första kunder vid 18.45 så jag kunde träna en del själv innan de kom. Började med att springa i 10 minuter och efter det körde jag 25 minuter toning av ben/rumpa med ankelvikter sedan körde jag 3 olika set armar. Så jag var klar efter en timma ungefär. Gick över till Willys, köpte en sallad och käkade lite på jobbet och efter 30 minuter var det dags igen. Körde 30 minuter HIIT med mina kunder som var skitbra! Sedan var det över till toning igen av ben och rumpa jag kommer ha sådan värk i mina höfter imorgon och de hoppas jag att de med har! Sedan var vi klara!

Vi gjorde även en ny invägning på dem och de hade verkligen gått i rätt riktning! fett procenten hade gått ner för alla och de hade gått upp i muskelmassa samtidigt som vikten hade gått ner! Det är sådana saker som gör mitt jobb så sjukt underbart! Älskar det!

Nu ska jag äta och dricka 4 koppar kaffe samt göra mig redo för att jobba natten!






//English
Hello there !

Today I took the lie , which means I slept until about 16:30 (I work the night shift) . Can say that at 16:45 I sat in the car on the way down to the gym because I start working at 17:00. Today I had my first customers at 18:45 so I could workout my self before they arrived. Began to run for 10 minutes and after that I did 25 minutes toning of the legs / butt with ankle weights and after that I did three different sets of arms. So I was done after one hour approximately. Went over to Willys , bought a salad and had some dinner at work and after 30 minutes it was time again . I did a 30 minutes HIIT routine with my clients and it went great ! Then it was back to toning of the legs and butt , I will have such pain in my hips tomorrow and I hope they have it to! Then we were done!

We also made a new weighing in on them and they had really gone in the right direction! Fat % had gone down for everyone and they had gone up in the muscle and at the same time the weight had gone down ! These are the things that make my job so so wonderful ! Love it!

Now I will eat and drink 4 cups of coffee, and get ready to work the night!

Xo Paulina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar