söndag 16 mars 2014

It's all about HIIT

Hej kompisar!

Just nu är jag på ett dåligt humör då jag har haft väldigt svårt att ställa om mig från veckornas natt arbete till vanlig tid. Jag har aldrig haft problem med det innan, men de senaste två dagarna har varit katastrof! Jag går och lägger mig runt 1-2 på natten och vaknar hur pigg som helst runt 6 på morgonen, vilket gör att jag går upp. Men självklart blir man dö trött runt 13-14 på dagen. Då gör jag det dumma, jag går och lägger mig. Idag vaknade jag 4 timmar senare...BRA JOBBAT! Men nu så ska jag träna! Det blir HIIT träning idag med  även om man inte ska HIIT träna 2 dagar i rad. Men idag blir det 20 minuter HIIT och efter det kör jag 2 minuter underkropp. Ibland är det otroligt skönt att få träna hemma!

Old picture! 

My lovely cats!

//English
Hello Friends!

Right now I'm in a bad mood because I have had a very hard time to switch me from weeks of night work to the usual time. I've never had problems with it before, but the past two days have been a disaster! I go to bed around 1-2 at night and wake up super alert around 6 am, which makes me go up. But of course you become tired around 13-14 during the day. Then I do the stupid, I go to bed. Today I woke up 4 hours later ... WELL DONE! But now I'll workout! I will do a HIIT workout today even though you should not do a HIIT workout 2 days in a row. But today I do a 20-minute HIIT and after that I will do a 20 minutes lower body. Sometimes it's incredibly nice to workout at home!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar