måndag 24 februari 2014

It's all about Wok-tossed Beef Noodles (Vegetarian)

Hej på er!

Nu har jag varit tyst ett tag så vi tar en snabbis. Igår var vi hos Emanuel då hans flickvän fyllde år! Det var väldigt trevligt och det slutade med en utgång till krogen vilket betyder att min nacke är helt förstörd idag! Whipade så mycket hår.

Var ute och gick 7 km tillsammans med Emma idag på eftermiddagen. När jag kom hem så gjorde jag en lins/kikärtssoppa det var väldigt gott. Så nu har jag 3 matlådor! Sedan så tränade jag 1 timme Tracy Anderson både kondition och styrka (sjukt bra pass) och nu har jag lagat mat igen. Kände att jag behövde lite mer matlådor så det fick bli nudlar med wok och vegetarisk bitar.

Recept

1 paket Shirataki nudlar eller fitness nudlar
½ paket Vegetarian chicken style strips
Wok i önskad mängd
Kryddor




//English
Hello there!

Now I've been quiet for a while so we'll take a quickie. Yesterday we were at Emanuel since his girlfriendhad her birthday! It was very nice and it ended with an exit to the pub, which means that my neck is completely destroyed today! Whipade so much hair.

Was out walking 7 km with Emma this afternoon. When I got home, so I made a lens / chickpea soup that was very good. So now I have three lunch boxes! After that i trained one hour Tracy Anderson both cardio and strength (crazy good) and now I have cooked again. Felt I needed some more food boxes so I had to make noodles with stir-fries and veggie bits.

Recipe
1 package of Shirataki noodles or fitness noodles
½ package vegetarian style chicken strips
Wok in the desired amount
spices

Xo Paulina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar