onsdag 12 februari 2014

It's all about me

Okej, då kör vi!

Jag har under många år bloggat om allt som händer i mitt liv och mina bloggar har alltid gått under ett och samma namn Fuckyeaimthestar och jag kommer alltid att avspegla mig i detta nick name då ni kommer att hitta mig under det namn på både, twitter, tumblr, youtube, pinterest och massa andra webplatser. Men igår så kände jag att jag behövde förändring på vardagen och gjorde en helt ny blogg under ett helt nytt namn! I write sins not mistakes. 

Snabbt om mig själv!

Jag heter Paulina och är 22 år i februari. För att vara helt på den exakta sidan så är jag ett skottårsbarn vilket gör att jag enbart fyller år vart 4 år fact. 
Jag älskar katter, rödvin, träning och skönhetsprodukter. Tycker om att uttala mig om saker vilket gör att ni bör läsa med en nypa salt.

I vardagen så jobbar jag som PT på ett lokalt gym vilket gör att denna bloggen kommer att innehålla en hel del träning. 

Xo Paulina



// English
Okay, here we go!

I have for many years been blogging about everything happening in my life and my blogs have always been under the same name Fuckyeaimthestar and I will always reflect me in this nickname because you will find me under the name of both, twitter, tumblr, youtube, pinterest and lots of other websites. But yesterday, I felt that I needed to change and made a brand new blog under a new name! I write themselves note mistakes.

Quickly about myself!

My name is Paulina and is 22 years old in February. To be correct on the exact page I'm a leap years kid which makes me just to have my birthday every 4 year fact. 
I love cats, wine, fitness and beauty products. Like to express my opinion on things so you should read with a grain of salt.

In everyday life, I work as a PT at a local gym, which means that this blog will contain a lot of fitness and health.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar